Hallo,
da ich nun bald die Zündkabel wechseln werde bei meinem 89er GTA, habe ich nach einer anschaulichen Grafik betr. Zündreihenfolge gesucht. Da ich nichts sonderlich Tolles gefunden habe, musste ich aus den mir vorliegenden Informationen selbst eine Grafik erstellen - hier ist sie:
Hoffe, ich hab alles richtig verstanden. Und vielleicht hilft das Bildchen ja auch dem einen oder anderem Schraubernewbie (so wie ich einer bin), Kabelsalat und die Probleme in Folge versteckter Kabel zu vermeiden.
lg
Dorli
Zündreihenfolge Pontiac Trans Am GTA 5.7L V8 BJ.1989
Moderator: superbee
- morli
- Street Machine
- Barvermögen: Gesperrt
Zündreihenfolge Pontiac Trans Am GTA 5.7L V8 BJ.1989
Murphy's law: If anything can go wrong, it will.
Addition to Murphy's Law: In nature, nothing is ever right. Therefore, if everything is going right ... something is wrong.
Addition to Murphy's Law: In nature, nothing is ever right. Therefore, if everything is going right ... something is wrong.
- Rauch
- Pro Stock
- cenzi
- Werbepartner
- V8 Cruiser
Re: Zündreihenfolge Pontiac Trans Am GTA 5.7L V8 BJ.1989
morli hat geschrieben:Hallo,
da ich nun bald die Zündkabel wechseln werde bei meinem 89er GTA, habe ich nach einer anschaulichen Grafik betr. Zündreihenfolge gesucht. Da ich nichts sonderlich Tolles gefunden habe, musste ich aus den mir vorliegenden Informationen selbst eine Grafik erstellen - hier ist sie:
Hoffe, ich hab alles richtig verstanden. Und vielleicht hilft das Bildchen ja auch dem einen oder anderem Schraubernewbie (so wie ich einer bin), Kabelsalat und die Probleme in Folge versteckter Kabel zu vermeiden.
lg
Dorli
Hallo Dorli,
kenn mi ja net a so aus, oba des schaut aus ois wia a neichs Fuchs und Henn Spü . Spass beiseite, schaut supa aus, brauchst nur mehr ausdrucka, dann kinna ma des Papierl auf'd Windschutzscheibn picka und dann kann nix mehr danebn gehn.
Bussi
dei Bärli
Schwoarze Hoar und grüne Stoana - Mi find koana!
- v8hubsi
- V8 Cruiser
Rauch hat geschrieben:Warts am So wieder beim Kraumer,goi
Hob eich leider versäumt, oba ghert hob i eich
Übrigens super Grafik
Servas Rauchi,
mia san wirkli net z'an überhörn oba deine ohrn habn a glück, dass i net mit'n Borla untawegs woar
moach da kane Sorgn, mia kemman scho amoi zaum.
lg
Hubsi
PS: Des Fleischbrot, des Speckbrot, de Essigwurscht und des Schmoizbrot woarn sehr lecka - oba foast a weng zvü - a Batzbunkl hoat nimma Ploatz ghobt
- v8hubsi
- V8 Cruiser
cenzi hat geschrieben:also die grafik ist super ich würd allerdings rechte bank durch "fahrerseite" ersetzen, linke bank = "beifahrerseite"
VIN
jo wia is des jetzt, wenn a so a pontiac-kraxn ba de narrischn englända umanaunda foahrt Do huckt jo da Foahra am Beifoahra und da Beifoahra am Foahra - oda so irgendwia
Na jo, drahn ma hoit d'Zeichnung um und dann passts a wieda.
Mei Gott bin i miad
lg
Hubsi