Jetzt fahre ich taeglich einen 1977 Camaro (Norrin Radd). Ich habe das Auto in einem sehr guten Zustand uebernommen und ein wenig verbessert.
Hier die Daten:
Overhauled 350 V8 engine with a mild racing cam & Edelbrock Intake Manifold with a brand new 4 barrel Edelbrock 600 Carburetor
Overhauled Turbo Hydra-matic 350 three speed Powerglide automatic transmission
Brand new B&M Quicksilver Shifter
New brake booster and proportioning valve (front discs paired with rear drums)
New dashboard and original seat covers
Centralized Aircon - R134a
American Racing Torq Thrust II wheels (15x7 front, 15x8 rear / 15x 7 was the original set up)
BF Goodrich Radial TA tires
Complete new suspension setup by McQuay-Norris
Front and rear stabilizer bars
Galvanized Exhaust with X-pipe set up with Flowmaster 40’ Mufflers
Der Camaro faehrt sich wie ein Neuwagen. Es ist halt doch schon die naechste Generation im Bezug auf Suspension.
Hier ein paar Bilder:













